HR ADMIN [Malaysia]


 

1. Mengemaskini SOP bagi setiap bahagian di dalam syarikat.

2. Menguruskan setiap proses pengambilan pekerja.

o Pengiklanan jawatan kosong.

o Pemilihan senarai pendek calon.

o Sesi temuduga pengenalan (Panggilan telefon).

o Sesi temuduga rasmi syarikat.

o Penyediaan surat lantikan.

3. Mengenalpasti dan menguruskan latihan-latihan individu dan keseluruhan yang diperlukan oleh pekerja di Hasz Trading.

4. Merancang dan menguruskan sesi mesyuarat syarikat dan sesi mesyuarat setiap bahagian dalam syarikat.

5. Menyediakan minit mesyuarat yang lengkap bagi setiap mesyuarat syarikat.

6. Menyediakan jadual bagi setiap sesi mesyuarat secara mingguan.

7. Menyediakan deskripsi kerja yang tepat dan bersesuaian bagi setiap jawatan di dalam syarikat.

8. Mengenalpasti dan menyediakan KPI bagi setiap pekerja di dalam syarikat.

9. Memantau prestasi kerja setiap pekerja di dalam syarikat.

10. Memastikan setiap pekerja melaporkan tugasan harian.

11. Menguruskan setiap permohonan cuti pekerja.

12. Merancang dan menguruskan hal-hal berkaitan manfaat dan ganjaran pekerja.

o Panel klinik.

o Kad insuran.

o Company retreat.

o Anugerah Pekerja Terbaik.

13. Menguruskan hal-hal berkaitan disiplin pekerja dan proses pemberhentian pekerja.

14. Menguruskan pekerja dibawah Pelan Peningkatan Prestasi syarikat.

15. Menguruskan keperluan, kekemasan dan kelengkapan pejabat mencukupi dan tersedia.

Job Type: Full-time

Salary: RM1,500.00 - RM2,000.00 per month

Schedule:

  • Monday to Friday

Ability to commute/relocate:

  • Cyberjaya: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)

Education:

  • STM/STPM (Required)

Experience:

  • Human Resources: 1 year (Required)

Expected Start Date: 06/01/2023


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال