Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
TWOJA ROLA
$ads={1}
Na co dzień podejmujesz działania prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedaży produktów z obszaru bankowości w segmencie Klienta Biznesowego i Agrobiznesowego.
- Monitorujesz jakość i efektywność procesów sprzedażowych i posprzedażowych,
- Inicjujesz zmiany procesowe, które zwiększają efektywność sprzedaży,
- Współpracujesz przy tworzeniu procedur produktowych i przewodników dla Doradców Sieci Sprzedaży MŚP i Agrobiznesu,
- Prowadzisz projekty i inicjatywy jako reprezentant właściciela biznesowego,
- Organizujesz animacje i konkursy oraz prowadzisz rozliczenia finansowe,
- Przygotowujesz prezentacje, analizy i raporty z zakresu realizowanych działań.
Twój zespół
W Departamencie Współpracy z Partnerami i Wsparcia Sprzedaży Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu odpowiadamy za zwiększanie efektywności i wsparcie sprzedaży oraz za współpracę z Siecią Sprzedaży i Partnerami Banku w obszarach MŚP i Agrobiznesu, a także za opracowywanie, rozwijanie i wdrażanie produktów bankowych dla Klientów z obszaru Agro oraz produktów gwarancyjnych. Zespół Wsparcia Sprzedaży dla Klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) oraz Agrobiznesowych realizuje działania wspierające mające na celu wzrost sprzedaży produktów i usług dla naszych Klientów. Priorytetem dla Pracowników Departamentu jest dostarczanie rozwiązań biznesowych zwiększających efektywność sprzedaży i dostarczanie wartości dla naszych Współpracowników, Partnerów i Klientów.
TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI
- znasz rynek MŚP i produkty bankowe dla tego obszaru,
- jesteś osobą rzetelną i dobrze zorganizowaną,
- masz wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i analitycznych,
- cechuję Cię otwartość, kreatywność i inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- potrafisz świetnie zorganizować swoją pracę i realizować zadania pod presją czasu,
- szybko reagujesz na zmiany i z łatwością adaptujesz się do nich,
- lubisz współpracować w zespole,
- Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowiskach związanych ze wsparciem sprzedaży.
- umowę o pracę,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Więcej na www.credit-agricole.pl/kariera