Aalborg
Vi udvikler den næste generation af IT-løsninger, der hver dag hjælper det offentlige Danmark. Kunderne griber de nye muligheder indenfor vagtplaner, sikkerhed og IT-infrastruktur, og det går hurtigere end forventet. Derfor har vi brug for flere hænder, der vil være med til at udvikle nye digitale løsninger til vores kunder – til gavn for borgerne og samfundsøkonomien. Er det dig vi leder efter?
Om jobbet
Vi synes, at vi har markedets bedste vagtplanløsning til det kommunale og regionale marked. Vi er stolte af at have styr på detaljerne, så vores brugere ikke behøver at have det. Derfor er din opgave at bygge bro mellem kundebehov, forretning og teknologi og på den måde sikre, at vi på bedst mulig måde understøtter krav og forventninger fra vores kunder. Du vil få mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk på videreudviklingen af de eksisterende løsninger samt på udviklingen af helt nye produkter på området.
Vi synes, at vi har markedets bedste vagtplanløsning til det kommunale og regionale marked. Vi er stolte af at have styr på detaljerne, så vores brugere ikke behøver at have det. Derfor er din opgave at bygge bro mellem kundebehov, forretning og teknologi og på den måde sikre, at vi på bedst mulig måde understøtter krav og forventninger fra vores kunder. Du vil få mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk på videreudviklingen af de eksisterende løsninger samt på udviklingen af helt nye produkter på området.
Åbenhed og ærlighed er nøgleord for den daglige kommunikation i det team, du bliver en del af. Vi gør hinanden bedre, og vi deler viden for at skabe de bedste løsninger i fællesskab. Du bliver en del af et skarpt hold, hvor faglighed og viljen til at lykkes er centralt. Desuden tror vi på, at man godt kan være ambitiøs og have en spændende karriere, samtidig med at man har en ordentlig work-life balance.
Du vil få mange gode kollegaer i form af andre forretningsspecialister, salgskonsulenter, produktarkitekter, produktmanagere, udviklere, implementeringskonsulenter, supportkonsulenter og product owners m.fl. Dine nære kollegaer er primært lokaliseret i Aalborg, men enkelte sidder også i Ballerup og Aarhus. Vi har herudover et fast udviklingshold i Polen, som området har et rigtigt godt og tæt samarbejde med.
Dit arbejde i teamet vil være præget af opgaver som:
- Beslutte, hvordan ting skal løses på ved at omsætte behov og ønsker fra kunder og brugere til krav og løsningsbeskrivelser til udviklere
- Deltagelse i kundemøder og på andre måder møde vores kunder og brugere og oparbejde en god forståelse af deres daglige arbejde og udfordringer
- Løbende sparring med udviklingsteams ifm. både afklaringer, udvikling og test
- Behandling af sager fra kunder - herunder fejlsøgning/analyse af løsningsmuligheder og beskrivelse til udvikling
- Udarbejde og udføre test
- Deltage i prioriteringen af opgaver og sager
- Samarbejde med både polske og indiske udviklingsteams.
Om dig
Du er lige den vi leder efter, hvis du er typen der ikke lader dig begrænse, men ser muligheder, hvor andre ser problemer. Du har stærkt digitalt mindset og kan se gevinsten ved digitalisering og effektivisering. Du ved, at du har en stjernespiller i dig, men trives med at være en del af et team, hvor samarbejde med andre er en selvfølgelighed. Du forstår at alle har og tager ansvar for at bidrage til arbejdskulturen i både teamet og afdelingen, på lige fod med dit faglige bidrag.
Du er lige den vi leder efter, hvis du er typen der ikke lader dig begrænse, men ser muligheder, hvor andre ser problemer. Du har stærkt digitalt mindset og kan se gevinsten ved digitalisering og effektivisering. Du ved, at du har en stjernespiller i dig, men trives med at være en del af et team, hvor samarbejde med andre er en selvfølgelighed. Du forstår at alle har og tager ansvar for at bidrage til arbejdskulturen i både teamet og afdelingen, på lige fod med dit faglige bidrag.
For at få en succes i rollen, er det vigtigt at du:
- Arbejder kunde- og brugerorienteret og evner at omsætte behov og komplekse problemstillinger til konkrete og håndterbare leverancer og værdiskabende løsninger. Vi er til for vores kunder, hvorfor fokus på kundetilfredshed og det at lytte til og forstå kundernes behov er naturligt for dig.
- Har analytiske evner, mod på at sætte dig ind i et komplekst område og kan arbejde systematisk og grundigt med opgaverne.
- Du kan fortolke komplekse data, træffe beslutninger og kommunikere din analyse klart på skrift og tale - både på dansk og engelsk.
- Kan arbejde både selvstændigt og indgå i teamsamarbejde både lokalt og på distancen med polske/indiske udviklingsteams, og ved hvornår du skal søge hjælp.
Det vil være en fordel, hvis:
- Du kender noget til enten løn, SAP eller vagtplanlægning
- Har erfaringen indenfor fagområdet ’vagtplanlægning i det offentlige’
- Har kendskab til overenskomster og arbejdstidsaftaler i det offentlige
- Har erfaring med selv at undersøge data via SQL/har systemteknisk viden i din baggrund.
Vi kan tilbyde dig at blive en del af et team og et forretningsområde, hvor der er en uhøjtidelig omgangstone. Vi har gode sociale relationer og tillægger faglig sparring stor værdi. Vi hjælper og støtter hinanden, og vi prioriterer sjov og hygge i hverdagen.
Om KMD
KMD er den største danske it-virksomhed, der udvikler og leverer software- og serviceløsninger til kommune, stats- og erhvervssegmentet i Danmark samt udvalgte segmenter i Skandinavien. KMD har over 1.500 danske og internationale kunder. KMD-koncernen har en årlig omsætning på godt 4,8 mia. kr. og har cirka 2.600 ansatte. KMD er et datterselskab i den globale teknologikoncern NEC Corporation, der globalt beskæftiger mere end 100.000 medarbejdere.
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe eller skrive til Sine D. Gregersen, Development and Delivery Manager, sdg@kmd.dk, mobil: 20693749.
Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
KMD er den største danske it-virksomhed, der udvikler og leverer software- og serviceløsninger til kommune, stats- og erhvervssegmentet i Danmark samt udvalgte segmenter i Skandinavien. KMD har over 1.500 danske og internationale kunder. KMD-koncernen har en årlig omsætning på godt 4,8 mia. kr. og har cirka 2.600 ansatte. KMD er et datterselskab i den globale teknologikoncern NEC Corporation, der globalt beskæftiger mere end 100.000 medarbejdere.
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe eller skrive til Sine D. Gregersen, Development and Delivery Manager, sdg@kmd.dk, mobil: 20693749.
Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
KMD (an NEC company) is committed to provide equal opportunities. Hence, we invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities. At KMD all aspects of employment and cooperation including the decision to hire /cooperate with will be based on merit, competence, performance, and business needs without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability, or any other status protected under local anti-discrimination legislation.
Copyright KMD 2023 (C)