Senior Local Government Affair [Thailand]


 

วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานตามสัญญาจ้าง รายเดือน/รายปี
3 - 5 ปี
ขอนแก่นและภาคอีสาน
ปริญญาตรี
25,000 - 40,000 บาท/เดือน

หน้าที่และความรับผิดชอบ
Key Responsibilities:
  • Government Coordination for obtaining PPA permit‐license.
  • Responsible for organizing and preparing necessary documents required in the application or
  • renewal of permits and licenses required for Wind Farm constructions/operations and submit
  • relevant statutory reports.
  • Track status of permits using internal systems.
  • Occasional site meetings to deliver pre‐application advice to our team and will issue permits in line.
  • with relevant legislation and guidance.
  • Liaison with Contractors, Local Government, Permit Authorizers, maintaining Permit registers.
  • Other duties under the direction of the Manager.

คุณสมบัติ
Important / Essential Skills:
  • A bachelor’s degree in business administration, or Political Science.
  • At least 3‐5 years of experience in cooperate function or government coordination is required.
  • Good Excellent written & verbal communication skills.
  • Pleasant personality, people and result oriented, systematic thinking, good problem‐solving skill, responsible, highly motivated person, good team player.
  • Familiar with multi‐cultural and able to cope with fast‐paced working environment.
  • Proficient in the use of MS Office and various IT tools and be service‐minded and mature, with a pleasant personality and excellent organizational skills.
  • Strong driving skill.
  • Work 6 days a week
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • ค่าที่พัก (ต่างจังหวัด)
  • ค่าน้ำมันรถ, ค่าเดินทาง
  • ค่าเบี้ยเลี้ยง
  • ค่าโทรศัพท์
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
  • เที่ยวประจำปี หรือเลี้ยงประจำปี
  • โบนัสประจำปี 1 เดือน
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال