Irodai adminisztrátor [Hungary]


 

Kiegyensúlyozott csapatunkba, jó hangulatú adminisztrációs osztályunkra keresünk egy csapatjátékos, jó kedélyű, tanulásra nyitott kollégát. Előny, ha van adminisztrációs tapasztalatod, de ha nincs az sem baj mindenre megtanítunk. Fontos, hogy tudj önállóan dolgozni miután meg tanultad a feladatokat. Állatbarát munkahely vagyunk, tehát kutyusodat szívesen látjuk!

Irodai adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

- Szerződött ügyfelek felé történő számlák kiállítása - Kiállított számlák határidőre történő kifizetésének ellenőrzése - Bejövő posta rendszerezése, kijelölt részlegre történő továbbítása - Kimenő levelek postázása - Kimutatások készítése - Számlák ellenőrzése és adminisztrálása - Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás - Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

- MS Office programok, elsősorban Excel, ismerete. Függvények, kimutatások használata elengedhetetlen a munkavégzéshez - Önálló, pontos és precíz munkavégzés, mivel munkánk során legtöbbször egyénileg elvégzendő feladatok vannak, amivel Te is a csapat munkáját támogatod - A feladataidat önállóan sorrendbe tudod rakni és be tudod úgy osztani az idődet, hogy határidőre elkészülj a feladataiddal - Légy motivált a munkád iránt - Legyen igényed és képességed új ismeretek elsajátítására

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

- Dolgoztál már számlázással kapcsolatos területen - Nem vársz a feladatra, hanem elébe mész annak - Idegen nyelv ismerete (angol nyelv előnyben) - Vezetői engedély

Amit kínálunk:

- Biztos munkahely, hosszú távú foglalkoztatás - Versenyképes fizetés - Heti 40 órás fix munkaidő (hétfőtől-péntekig) - Kellemes környezet, barátságos légkör


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال