Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor een uitmuntende klantenservice van A tot Z:
- Je ben de eerste contactpersoon voor klanten en ondersteunt hen met hun vragen en/of problemen (zowel telefonisch als per e-mail)
- Je analyseert de vragen/problemen van de klant en stelt oplossingen voor, indien nodig speel je de vragen/problemen snel en efficiënt door aan de juiste partijen
- Je volgt bestellingen en orders op van begin tot einde
- Je bent verantwoordelijk voor een nauwkeurige administratieve opvolging en correcte verwerking van alle informatie in onze database
- Je bereidt en controleert de uitgaande en binnenkomende facturen
- Je volgt de stock op en geeft melding bij eventuele problemen
Profil
Onze nieuwe Customer Service Medewerker heeft volgende kwaliteiten:
- Je bent uitermate klantgericht en helpt ze graag verder
- Je spreekt uitstekend Nederlands en een goede kennis van het Frans is vereist
- Je bent communicatief sterk
- Je staat open om je ook op technisch vlak te ontwikkelen zodat standaard technische vragen ook door jou kunnen beantwoord worden
- Je werkt nauwkeurig en efficiënt
- Je hebt een dynamische persoonlijkheid en zin voor initiatief
- Je bent stressbestendig, erg nauwkeurig en een teamplayer